Smiješni posteri i vicevi - Dovoljno da zadovolji



http://vicevi-zabava-posteri-humor.blogspot.com/ 

--- vicevi ---

Pita učiteljica djecu
Tko bi od vas volio da ode direktno u Raj?
Svi dignu ruke osim malog Ivice u zadnjoj klupi,
zatim učiteljica pita:
Ivice, zašto ti ne bi volio da ideš u Raj?
Zato, učiteljice, što mi je mama rekla da odmah poslije škole idem kući!

--- vicevi ---

Komšinice ... hoćeš da kupiš kauč? Jeftino .
Pa nedavno si ga kupila. Što ga prodaješ?
Jel može da ostane medju nama? 
Prevarila sam muža na tom kauču... i sad ne mogu očima da ga vidim...
Eh draga moja... da sam ja tako prodavala namještaj samo bi mi luster ostao !

--- vicevi ---

Jelovnik: Konobaru juče ste mi poslužili jetrenu paštetu 
u kojoj nema niti traga jetri, 
Konobar mu odgovori: pa i vojnički grah se zove vojnički, 
a nema niti traga vojsci u njemu.

--- vicevi ---

Došla je ciganka kod ginekologa i dovela djete sa sobom.
Doktor joj kaže da ostavi djete pred vratima,
no ona kaže da ne mora, jer mali i tako sve zna pošto je učio u školi.
Doktor pristane i pregleda on ciganki grudi
te pita malog šta on sad radi a mali mu kaže:
Pregledaš limfne žlijezde.
On se čudi kako mali zna i pregleda dalje ciganku
i pita stalno klinca i mali mu sve točno odgovara.
Na kraju dođe i opali ciganku i pita klinca:
Što sam sad uradio?
E, sad si zaradio triper, zbog koga smo i došli ovde.


 

Slijedeće smiješne slike - OVDJE